Akademia Menedżera - Poziom Praktyk (2 dni, szkolenie zamknięte, na zamówienie)

Im lepsza kadra kierownicza, tym większy potencjał ma firma. Dlatego też, warto inwestować w rozwój pracowników, a w szczególności w kadrę zarządzającą. Skuteczny menedżer wie jak być liderem zespołu, jak wyznaczać zadania i motywować do ich wykonania, ma autorytet u podwładnych i przełożonych, potrafi rozwiązywać problemy i dziękować za dobrze wykonaną pracę. Nikt nie rodzi się menedżerem, ale się nim staje. Aby skutecznie wykonywać swoje zadania potrzebny jest fundament wiedzy i umiejętności, które daje szkolenie „Akademia Menedżera – Poziom Praktyk”.

Co zyska firma i pracownik z udziału w szkoleniu „Akademia Menedżera — Poziom Praktyk”?

  • Optymalne wykorzystanie kompetencji pracowników, już zatrudnionych w firmie.
  • Akcent jest kładziony na efektywność biznesową szkolenia, szkolenie ma przynieść wymierne korzyści, a nie być tylko spotkaniem towarzyskim.
  • Szkolenie będzie realizować cele w odniesieniu do oczekiwanych zmian zachowań w pracy i rezultatów biznesowych.
  • Materiały przed szkoleniowe pomagające uczestnikom przygotować się do samego szkolenia.
  • Nastąpi wzrost wskaźników biznesowych, dzięki większej efektywności uczestnika szkolenia (w związku z wykorzystaniem nabytych kompetencji).
  • Poprawa motywacji pracowników i wzrost zaangażowania, w wyniku poznania skutecznych wzorców zachowań.
  • Nastąpi wzmocnienie dobrego wizerunku firmy na rynku (pracownicy jako grupa profesjonalistów).
  • Zmniejszenie kosztów pozyskania menedżera poprzez podniesienie kwalifikacji pracowników firmy.
  • Wzrost zaangażowania pracowników, dzięki usystematyzowaniu wiedzy i działań oraz udziałowi w atrakcyjnym szkoleniu.
  • Wzrost kompetencji menedżerskich.
  • Wzrost odpowiedzialności za powierzone zadania.
  • Poprawa atmosfery i kultury organizacji.
  • Świadomość swoich mocnych stron oraz obszarów do rozwoju.
  • Na końcu szkolenia każdy z uczestników zostanie zaproszony do ćwiczenia mającego przenieść doświadczenia ze szkolenia do pracy zawodowej – Plan Działań Wdrożeniowych.
  • Istnieje możliwość pomocy we wprowadzeniu Planu Działań Wdrożeniowych przy zastosowaniu coachingu, mentoringu, asysty trenera na stanowisku pracy absolwenta szkolenia.

Dla kogo jest szkolenie „Akademia Menedżera — Poziom Praktyk”?

Niniejsze szkolenie dedykowane jest:

  • Początkującym menedżerom.
  • Osobom przygotowującym się do roli menedżera.
  • Osoby zajmujące się wdrażaniem pracowników.
  • Menedżerom, chcącym uporządkować posiadaną wiedzę.
  • Pracownikom działu HR
  • Właścicielom firm

Jakie cele realizuje to szkolenie „Akademia Menedżera — Poziom Praktyk”?

  • Głównym celem szkolenia „Akademia Menedżera – Poziom Praktyk” jest przygotowanie uczestnika do pełnienie roli efektywnego kierownika (menedżera, pracownika dozoru) w organizacji.
  • Rozwój organizacji, jako wymierny efekt wdrażania nabytych umiejętności (wzrost wskaźników biznesowych). Szkolenie „Akademia Menedżera – Poziom Praktyk” zrealizuje cele poprzez rozwój i trening umiejętności budowania autorytetu, przydzielania i egzekwowania zadań, efektywnej komunikacji (z przełożonym i podwładnymi), budowania motywacji i zaangażowania pracowników, radzenia sobie z sytuacjami trudnymi, w tym z konfliktami.
  • Rozwój każdej organizacji związany jest z podnoszeniem kwalifikacji osób w niej zatrudnionych, w szczególności kadry menedżerskiej. Dlatego prowadzący kładzie nacisk na praktyczną stronę zajęć.
  • Zamiana zachowań na bardziej pożądane, czyli takie, które podnoszą efektywność biznesową uczestnika szkolenia „Akademia Menedżera – Poziom Praktyk”, dzięki realizacji Planu Działań Wdrożeniowych.

Jakim metodami będzie prowadzone to szkolenie „Akademia Menedżera — Poziom Praktyk”?

Szkolenie w przeważającej części jest prowadzone w sposób warsztatowy i interaktywny. Większość szkolenia to aktywna praca uczestników pozostała część, to miniprelekcje trenera prowadzącego. W trakcie szkolenia wykorzystywane są gry i ćwiczenia, aby wytworzyć przestrzeń do nauki przez doświadczenie.

Możliwe do zastosowania w trakcie szkolenia elementy aktywizujące uczestników:

  • miniwykłady i prezentacje,
  • ćwiczenia indywidualne i grupowe,
  • dyskusje,
  • gry szkoleniowe,
  • case study,
  • coaching minisesje,
  • superwizje indywidualne i grupowe.

Jaki program będzie realizowany podczas „Akademii Menedżera — Poziom Praktyk”?

  • Wstęp do przywództwa.
  • Budowanie autorytetu i zaufania.
  • Wydawanie poleceń i delegowanie zadań.
  • Skuteczna komunikacja z przełożonym i podwładnymi.
  • Komunikacja międzypokoleniowa.
  • Budowanie motywacji i zaangażowania pracowników.
  • Radzenie sobie z sytuacjami trudnymi.
  • Plan Działań Wdrożeniowych.

Co uczestnik „Akademii Menedżera — Poziom Praktyk” po szkoleniu będzie wiedział?

  • Czym jest przywództwo.
  • Jak stać się liderem.
  • Jak budować autorytet i zaufanie wśród podwładnych i współpracowników.
  • Jakie są najczęstsze błędy popełnianie w trakcie budowania autorytetu.
  • Jakie grzechy można popełnić, budując zaufanie.
  • Jak wydawać polecenia.
  • Jak delegować zadania.
  • Jak przygotowywać się do spotkań.
  • Jak prowadzić spotkania.
  • Jak udzielać pozytywnej (pochwały) i negatywnej (upomnienia) informacji zwrotnej.
  • Zasady rozmowy z podwładnymi.
  • Jak komunikować się z pokoleniem X, Y i Z.
  • Jak komunikować się z przełożonym.
  • Jak budować motywację pracowników.
  • Jakie są mity dotyczące motywacji.
  • Jak radzić sobie z konfliktami.
  • Jak radzić sobie w sytuacjach trudnych (np. odmowa wykonania polecenia, wypadek w pracy, plotka, komunikowanie podwładnym decyzji, z którą się nie zgadza).

Co uczestnik „Akademii Menedżera — Poziom Praktyk” po szkoleniu będzie umiał?

  • Budować postawę efektywnego lidera.
  • Stosować narzędzie zarządzania relacjami i zadaniami w zespole i organizacji.
  • Wykorzystywać poznane wzorce w codziennej pracy.
  • Budować swoją wiarygodność.
  • Stworzyć skuteczne exposé szefa/lidera.
  • Radzić sobie z sytuacjami trudnymi, w tym z konfliktami i plotkami.
  • Zastosować zasady skutecznej rozmowy z podwładnymi.
  • Wydawać polecenia, tak aby zostały zrozumiane i wykonane.
  • Delegować zadania.
  • Prowadzić spotkania z pracownikami, które będą przynosić efekty, a nie będą stratą czasu.
  • Sprawnie komunikować się z pracownikami i przełożonym.
  • Efektywnie komunikować się z przedstawicielami różnych pokoleń (X, Y, Z).
  • Dać pochwałę, czyli pozytywną informację zwrotną.
  • Upomnieć, czyli dać negatywną informację zwrotną.
  • Motywować i budować zaangażowanie pracowników.
  • Wybrać strategię do łagodzenia konfliktów.

Jak będzie wyglądać ewaluacja szkolenia „Akademia Menedżera — Poziom Praktyk”?

  • Prowadzący zajęcia na zakończeniu każdego dnia szkolenia dokona krótkiego podsumowania – poprosi o sugestie dotyczące wszystkich aspektów warsztatu. Ewaluacja obejmować będzie obszary wiedzy, umiejętności i kompetencji społecznych.
  • Po zakończeniu szkolenia uczestnicy i uczestniczki wypełnią kwestionariusz ankiety ewaluacyjnej, wyniki zostaną zebrane i poddane analizie, na ich podstawie zostanie opracowany raport po szkoleniowy.
  • Na końcu szkolenia każdy z uczestników zostanie zaproszony do ćwiczenia mającego przenieść doświadczenia ze szkolenia do pracy zawodowej – Plan Działań Wdrożeniowych.
  • Istnieje możliwość pomocy we wprowadzeniu Planu Działań Wdrożeniowych przy zastosowaniu coachingu, mentoringu, asysty trenera na stanowisku pracy absolwenta szkolenia.

Ile kosztuje udział w szkoleniu „Akademia Menedżera — Poziom Praktyk” i co obejmuje cena?

 

Koszt pełnego szkolenia dla całej grupy to 7.497 PLN (zw. z VAT) i obejmuje:

  • Analizę potrzeb szkoleniowych i dostosowanie szkolenia do specyfiki firmy.
  • Możliwość uczestnictwa w 2-dniowym szkoleniu zamkniętym (sugerowana wielkość grupy – 12 osób).
  • Materiały merytoryczne.
  • Imienny certyfikat.

Możliwość pomocy w implementacji w firmie Planów Działań Wdrożeniowych stworzonych w ramach „Akademii Menedżera — Poziom Praktyk”.