Sprzedaż, negocjacje, obsługa klienta, prospecting

Akademia Sprzedaży

Szkolenie „Akademia Sprzedaży” wzbogaci twoją wiedzę w zakresie skutecznej sprzedaży począwszy od prospectingu (poszukiwania klienta), przez techniki sprzedaży i negocjację do profesjonalnej obsługi klienta. Nauczysz się szukać klientów potrzebujących twojego produktu lub usługi, nauczysz się z nimi rozmawiać tak, aby chcieli się z tobą spotkać lub poznać twoją ofertę, a w konsekwencji kupić. Dowiesz się jak pisać maile, aby były czytane, a nie lądowały w SPAM’mie. Poznasz skuteczne techniki sprzedaży oparte na sprawdzonych wzorcach psychologicznych. Dowiesz się co zrobić, aby zmienić klienta transakcyjnego, zainteresowanego tylko ceną, na fana twojej marki. Nauczysz się realizować reklamacje w sposób sprawny i „bezstresowy”. Nauczysz się negocjować tak, aby zarabiać więcej, a klienci traktowali cię z należytym szacunkiem.

Więcej…

Praktyk Sprzedaży

Szkolenie „Praktyk sprzedaży” wzbogaci twoją wiedzę w zakresie skutecznej sprzedaży. Nauczysz się profilowania klientów, zadawania skutecznych pytań, rozmawiania o produkcie i cenie, w sposób swobodny tak, że finalizacja będzie logiczną konsekwencją wcześniejszych działań. Dowiesz się jak pisać maile, aby były czytane, a nie lądowały w SPAM’mie. Poznasz skuteczne techniki sprzedaży oparte na sprawdzonych wzorcach psychologicznych. Dowiesz się, co zrobić, aby zmienić klienta transakcyjnego, zainteresowanego tylko ceną, na fana twojej marki. Na końcu przygotujesz Plan Działań Wdrożeniowych, dzięki którym doświadczenia ze szkolenia zaczniesz wykorzystywać w pracy. To może spowodować wzrost efektywności biznesowej, z jednoczesnym spadkiem poziomu stresu.

Więcej…

Prospecting - Poszukiwanie klientów

Szkolenie „Prospecting – poszukiwanie klientów” wzbogaci twoją wiedzę z zakresu skutecznego docierania do wartościowych klientów i umiejętnego prezentowania oferty. Nauczysz się argumentacji sprzedażowej w zależności od profilu klientów (osobowościowego, według typów działalności oraz poziomów decyzyjności), podejmowania decyzji o współpracy w zależności od różnych czynników biznesowych (oczekiwanego obrotu, marży, szybkości zamówień, warunków płatności itp.). Zrozumiesz dlaczego strona internetowa odgrywa, tak ważną rolę w procesie pozyskania klienta. Nauczysz się jak rozmawiać na spotkaniach biznesowych, aby ludzie chcieli robić z tobą interesy.

Więcej…

Praktyk negocjacji

Szkolenie „Praktyk negocjacji” wzbogaci twoją wiedzę w zakresie prowadzenia skutecznych negocjacji. Wiedzę za szkolenia będziesz mógł wykorzystać, nie tylko w pracy zawodowej, ale również w życiu prywatnym. Nauczysz się profilowania klientów, rozróżniania rodzajów negocjacji, określania stanowisk, interesów i potrzeb partnerów negocjacyjnych. Poznasz zasady skutecznych negocjacji oraz podstawowe pojęcia (BATNA, ZOPA itp.). Nauczysz się jak otwierać negocjacje, jak je prowadzić (nawet przez dłuższy czas) oraz jak je zamykać. Dowiesz się jakie są chwyty negocjacyjne i jak się przed nimi bronić. Zrozumiesz dlaczego przygotowanie się do negocjacji jest takie ważne. Poznasz narzędzie stosowane przez zawodowych negocjatorów. 

Więcej…

Zarządzanie sobą w czasie

„Zarządzanie czasem” to skrót myślowy „zarządzania sobą w czasie”. Prawie wszystkim zdarza się nie mieć na coś czasu. Można z tego wyciągnąć wniosek, że czas jest zasobem takim samym jak pieniądze. Chyba każdy zna powiedzenie, że „czas to pieniądz”. Dlatego też zachęcam Cię do skorzystania ze szkolenia, które pomoże doprowadzać do końca rozpoczęte projekty. Planować w sposób efektywny. Plany realizować. Wyznaczać cele, które będziesz realizować, nie zostaną tylko w sferze marzeń. 

Więcej…

Profesjonalna Obsługa Klienta

Szkolenie „Profesjonalna Obsługa Klienta” wzbogaci twoją wiedzę w zakresie skutecznej obsługi klienta. Nauczysz się jak generować pozytywne doświadczenia, w kontakcie z Tobą, Twoją firmą i produktem (usługą). Poznasz potrzeby jakie chce zaspokoić klient i nauczysz się jak robić to lepiej od konkurencji. Zrozumiesz jak ważna jest lojalność klienta i nauczysz się wzmacniać relacje z nim. Dowiesz się dlaczego, klienci odchodzą i co możesz zrobić, aby to zmienić. Poznasz sposoby radzenia sobie z trudnymi sytuacjami, w tym jak przyjmować reklamację. Nauczysz się sposobów radzenia sobie z trudnymi sytuacjami. 

Więcej…

Asysta trenerska (coachingowa)

Trener obserwuje zachowania pracownika w miejscu pracy i dlatego może szybko zmodyfikować program, dostosowując go do tempa i możliwości szkolonego pracownika. Dzięki temu mamy do czynienia z największą elastyczność tego programu, z rozwiązaniami ad hoc włącznie, czyli bezpośrednią weryfikację efektów (trener na bieżąco reaguje na sytuację jaka spotyka szkolonego pracownika)

Więcej…

Menedżer

Akademia Menedżera

Im lepsza kadra kierownicza, tym większy potencjał ma firma. Dlatego też, warto inwestować w rozwój pracowników, a w szczególności w kadrę zarządzającą. Skuteczny menedżer wie jak być liderem zespołu, jak wyznaczać zadania i motywować do ich wykonania, ma autorytet u podwładnych i przełożonych, potrafi rozwiązywać problemy i dziękować za dobrze wykonaną pracę. Nikt nie rodzi się menedżerem, ale się nim staje. Aby skutecznie wykonywać swoje zadania potrzebny jest fundament wiedzy i umiejętności, które daje szkolenie „Akademia Menedżera – Poziom Praktyk”.

Więcej…

Zarządzanie sobą w czasie

„Zarządzanie czasem” to skrót myślowy „zarządzania sobą w czasie”. Prawie wszystkim zdarza się nie mieć na coś czasu. Można z tego wyciągnąć wniosek, że czas jest zasobem takim samym jak pieniądze. Chyba każdy zna powiedzenie, że „czas to pieniądz”. Dlatego też zachęcam Cię do skorzystania ze szkolenia, które pomoże doprowadzać do końca rozpoczęte projekty. Planować w sposób efektywny. Plany realizować. Wyznaczać cele, które będziesz realizować, nie zostaną tylko w sferze marzeń. 

Więcej…

Asysta trenerska (coachingowa)

Trener obserwuje zachowania przedsiębiorcy w miejscu pracy i dlatego może szybko zmodyfikować program, dostosowując go do tempa i możliwości asystowanego. Dzięki temu mamy do czynienia z największą elastyczność tego programu, z rozwiązaniami ad hoc włącznie, czyli bezpośrednią weryfikację efektów (trener na bieżąco reaguje na sytuację jaka spotyka szkolonego przedsiębiorcy).

Więcej…

Akademia Coacha

“Akademia Coacha” to program szkoleniowy ukierunkowany na uzyskanie praktycznych kompetencji oraz rzetelnej wiedzy.  Celem szkolenia jest pełne przygotowanie uczestników do prowadzenia sesji coachingowych oraz wykorzystania coachingu w praktyce zawodowej.

W trakcie zajęć poznasz tajniki projektowania i prowadzenia procesów coachingowch. Dowiesz się jakie zadawać pytania niesugerujące odpowiedzi, nauczysz się korzystać ze sprawdzonych narzędzi coachingowych.

Więcej…

Akademia Trenera

Szkolenie „Akademia Trenera” ma przygotować Cię do prowadzenia szkoleń w roli trenera. W trakcie zajęć poznasz tajniki projektowania i prowadzenia projektów edukacyjnych. Dowiesz się jak uczyć dorosłych, jak aktywizować grupę do działania, jak prowadzić efektywne warsztaty i treningi. Czym jest proces grupowy i jak go wykorzystać w budowaniu efektywnie pracującego zespołu szkoleniowego. Nauczysz się pracy z trudnym uczestnikiem  i wystąpień publicznych. Opanujesz sposoby mówienia zwiększające atrakcyjność twoich wykładów.

Więcej…

Przyszły i początkujący przedsiębiorca

Kompas Przedsiębiorczości

Jako przedsiębiorca masz mało czasu dla rodziny, na swoje hobby, czy nawet na sen. Najwyższy czas to mienić. Miej więcej czasu dla siebie, nie koniecznie pracując więcej (ogarnij to, co zabiera ci za dużo czasu i skup się, na tym co daje ci pieniądze).

Jako osoba planująca otwarcie własnej firmy nie wiesz od czego zacząć, jak zweryfikować biznes plan, czym jest model biznesu, jak przeprowadzić analizę opłacalności. Nie bądź jak 40% otwierających firmy, którzy szybko je zamyka. 

Więcej…

Akademia Coacha

“Akademia Coacha” to program szkoleniowy ukierunkowany na uzyskanie praktycznych kompetencji oraz rzetelnej wiedzy.  Celem szkolenia jest pełne przygotowanie uczestników do prowadzenia sesji coachingowych oraz wykorzystania coachingu w praktyce zawodowej.

W trakcie zajęć poznasz tajniki projektowania i prowadzenia procesów coachingowch. Dowiesz się jakie zadawać pytania niesugerujące odpowiedzi, nauczysz się korzystać ze sprawdzonych narzędzi coachingowych.

Więcej…

Zarządzanie sobą w czasie

„Zarządzanie czasem” to skrót myślowy „zarządzania sobą w czasie”. Prawie wszystkim zdarza się nie mieć na coś czasu. Można z tego wyciągnąć wniosek, że czas jest zasobem takim samym jak pieniądze. Chyba każdy zna powiedzenie, że „czas to pieniądz”. Dlatego też zachęcam Cię do skorzystania ze szkolenia, które pomoże doprowadzać do końca rozpoczęte projekty. Planować w sposób efektywny. Plany realizować. Wyznaczać cele, które będziesz realizować, nie zostaną tylko w sferze marzeń. 

Więcej…

Akademia Trenera

Szkolenie „Akademia Trenera” ma przygotować Cię do prowadzenia szkoleń w roli trenera. W trakcie zajęć poznasz tajniki projektowania i prowadzenia projektów edukacyjnych. Dowiesz się jak uczyć dorosłych, jak aktywizować grupę do działania, jak prowadzić efektywne warsztaty i treningi. Czym jest proces grupowy i jak go wykorzystać w budowaniu efektywnie pracującego zespołu szkoleniowego. Nauczysz się pracy z trudnym uczestnikiem  i wystąpień publicznych. Opanujesz sposoby mówienia zwiększające atrakcyjność twoich wykładów.

Więcej…

Asysta trenerska (coachingowa)

Trener obserwuje zachowania przedsiębiorcy w miejscu pracy i dlatego może szybko zmodyfikować program, dostosowując go do tempa i możliwości asystowanego. Dzięki temu mamy do czynienia z największą elastyczność tego programu, z rozwiązaniami ad hoc włącznie, czyli bezpośrednią weryfikację efektów (trener na bieżąco reaguje na sytuację jaka spotyka szkolonego przedsiębiorcy).

Więcej…

PRZYKŁADOWY CENNIK

Przedstawione ceny są orientacyjne i nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.

Najczęściej Zadawane Pytania

Dlaczego analiza potrzeb szkoleniowych jest taka ważna?
  1. Analiza potrzeb szkoleniowych (kwestionariusze, pre testy i post testy, wywiad z pracownikami, obserwacja, wyniki finansowe, standardy i normy w organizacji, KPI itp.)

  2. Określenie obszarów rozwoju (definicje kompetencji, siatki kompetencji, ścieżki rozwoju, standardy i procedury itp.)

  3. Określenie celów (co ma wiedzieć, co ma umieć, jaka ma się zachowywać, jaki ma być jego stosunek do danej pracy / kompetencji, jakie są cele organizacji, jakie są cele zespołów, jakie są cele osób itp.)

  4. Wybór metody (wykład, szkolenie, coaching, mentoring itp.)

  5. Plan (Kiedy najlepiej? Kto weźmie udział? Demografia? Itp.)

  6. Projektowanie (Jakie cele mają być zrealizowane?

  7. Jakie metody i techniki zrealizują te cele?)

  8. Realizacja (w tym pomoc przy stworzeniu indywidualnego planu dla każdego pracownika objętego programem dalszych działań poszkoleniowych; przygotowanie przełożonych do rozmów utrwalających zmianę wynikającą ze szkolenia i oceniających tą zmianę)

  9. Ocena, ewaluacja, raport, wnioski.

Dlaczego analiza potrzeb szkoleniowych jest taka ważna?
  • Po pierwsze, potwierdza problem lub zaprzecza jego istnieniu, na tej podstawie podejmowane są decyzje, czy problem może być rozwiązany poprzez szkolenie, czy należy skorzystać z innego narzędzia (trzeba mieć świadomość, że część problemów firmy, nie może zostać rozwiązana, nawet najlepszym szkoleniem).
  • Po drugie, określa cele jakie mają być zrealizowane. Jeśli nie zostaną ustalone, to będzie duży problem. Bo przecież nie wiadomo, czy dane działania zbliżają, czy oddalają od oczekiwanego wyniku.
  • Po trzecie, określa zakres przekazywanej treści i pomaga w doborze ewentualnych uczestników.
  • Jest wstępem do stworzenia planu szkolenia (lub całego projektu jeśli jest taka potrzeba).
  • Daje możliwość wyboru trenerów i pomocy dydaktycznych.
  • Na koniec umożliwia koordynację i ocenę całego programu.
Co się dzieje, gdy nie wyznacza się celów szkolenia, czy nawet całego programu szkoleniowo – rozwojowego?

Moim zdaniem, wszystko co najgorsze:

  • Dowolność programu (miało być szkolenie sprzedażowe, a pracownicy dostają obsługę wózka widłowego).
  • Przypadkowość składowych (zbyt dużo elementów nieistotnych, zbyt mały nacisk na te ważne).
  • Chaos, który nie sprzyja nauce.
  • Zły dobór trenerów, pomocy dydaktycznych.
  • Brak możliwości oceny.
Dlaczego nie przeprowadza się analizy potrzeb szkoleniowych?

Tego nie wiem, choć domyślam się, że wynika to z braku świadomości, że analiza potrzeb szkoleniowych jest ważna. Chciałbym jednak zwrócić uwagę na korzyści wynikające z faktu wyznaczenia i zapisania celów. Zgadzam się, że wymaga to czasu i zastanowienia, ale ma wiele zalet.

Jak sądzisz, jakie to mogą być zalety? Pozwól, że podzielę się swoimi spostrzeżeniami, które często mają potwierdzenie w literaturze szkoleniowej:

  • Pierwszą zaletą wyznaczenia celu szkolenia jest dostosowanie treści do potrzeb.
  • Po drugie, usunięcie z programu elementów nieistotnych.
  • Po trzecie koncentracja na elementach ważnych i usunięcie nieistotnych sprzyja nauce i zrozumieniu przekazywanej treści (związek przyczynowo skutkowy).
  • Znając cel, jako trener, wiem jak zaplanować szkolenie, czy nawet cały projekt oraz jego składowe.
  • Dostarcza trenerom projektującym i prowadzącym, informacje, czy posiadają odpowiednie kwalifikacje, jeśli nie, co z tym zrobić (poszukać kogoś innego lub podnieść swoje umiejętności, nabywając nową wiedzę).
  • Mając cel można mówić o możliwości oceny. Bez wyznaczonych celów jakakolwiek ocena jest bezwartościowa.
Co powoduje, że chcę nieskuteczne szkolenie

Zapomnij o analizie potrzeb szkoleniowych, o celach i planowaniu, a zrealizujesz sekret nieudanych szkoleń. Pamiętaj, że lista celów szkolenia lub całego programu szkoleniowo – rozwojowego, to kolejny krok do sukcesu szkoleniowego. Gdy ich brak porażka jest tylko kwestią czasu. Odpowiedz sobie na pytanie: na jakie szkolenie wolisz wysłać pracowników:

  • na poprzedzone analizą potrzeb szkoleniowych, z wyznaczonym celem?
  • czy na takie, gdzie wszystko jest przypadkowe?

Opinie

Kiedy poznałem Macieja stawiałem pierwsze kroki w prowadzeniu działalności gospodarczej. Pierwsze słowa jakie do mnie skierował brzmiały “Witaj Piotrze, zapraszam Cię do bycia szczęśliwym przedsiębiorcą”. Nie chodziło oczywiście o idee szczęścia jako taką – bo ta jest dość nieuchwytna. Mimo, iż jako dyplomowany psycholog przychodziłem na spotkania z Maciejem z dużą dozą sceptycyzmu i dystansu z początku, to po pewnym czasie uznałem jego wnikliwość, wiedzę no i przede wszystkim ogromne doświadczenie i autentycznie dobre intencje względem mojego rozwoju – widać było mocne zaangażowanie w moją sprawę. Nie przelewało się u mnie z pieniędzmi i o wszystko w życiu musiałem dzielnie walczyć sam. Ze spotkań mentorskich, czy też coachingowych wyciągnąłem dodatkową siłę i koncentrację na realizacji strategicznych dla mnie celów. Dziś prowadzę trzy firmy w: branży filmowej, handlu zagranicznym i b2b ecommerce. Kto wie jakby to było, gdybym nie poznał Macieja Kozubika i nie przyjął jego zaproszenia. Polecam.

Piotr Mechelewski

Przedsiębiorca, Studio Green Screen, Mazu

Z przyjemnością informuję, że Pan Maciej Kozubik od stycznia do kwietnia 2016 roku, przeprowadził serię szkoleń w formie warsztatowej, pod wspólnym tytułem: Przywództwo dla bezpieczeństwa. W tym okresie realizował 416 godzin szkoleniowych dla 495 osób. O klasie prowadzącego świadczy imponująca wiedza, warsztat trenerski, a także bardzo wysoka ocena wystawiona przez uczestników. Pan Maciej Kozubik zasłużył na zaufanie jakim go obdarzyliśmy. Uczciwość i rzetelność jest istotnym czynnikiem mającym wpływ na ogólną, bardzo wysoką jakość świadczonych usług trenerskich.

Agnieszka Woźniak

Szef Biura GEDP, Szkolenia i Rekrutacja, ArcelorMittal Polska S.A.

Serdecznie Polecam. Macieja znam kilka lat i jest krystaliczny jak lustro. Warto korzystać z jego usług oraz wiedzy.

Łukasz Chrzanowski

http://wojownikpokoju.pl