Coaching małego biznesu - Small Business Coaching

Coaching małego biznesu (Small Business Coaching) kierowany jest do przedsiębiorców, właścicieli małych firm. Proces coachingowy ma pomoc klientowi (coachee) w zbudowaniu stabilnej i silnej firmy oraz zdrowych relacji rodzinnych i zrównoważonego trybu życia.

Efektywność procesu coachingowego małego biznesu wiąże się z następującymi kwestiami:

  • Przeformułowanie problemu na cel.
  • Skuteczność biznesowa, to nie przypadek, ale konsekwencja realizowanej strategii, którą pomogę zbudować.
  • Nie ma uniwersalnej metody. Każdy człowiek jest inny i w czasie sesji coachingowej potrzebuje indywidualnego podejścia.
  • Skupienie się na myślach i uczuciach, przekonaniach i działaniach.
  • Dlatego też, w trakcie sesji coachingowej pomagam w rozwiązywaniu problemów lub realizacji celów biznesowych, a tworzone plany mają charakter indywidualny, przepełniony motywacją do realizacji.

Czy Twoja sprawa kwalifikuje się na coaching małego biznesu?

Klienci najczęściej przychodzą do mnie kierując się:

  • Pragnieniem poprawy funkcjonowania swojej firmy, podniesieniem efektywności własnej w obszarze sprzedaży i marketingu, zarządzania i przywództwa. Ale również polepszenia relacji (prywatnych i zawodowych) oraz zrównoważenia trybu życia (balansu między pracą i życiem prywatnym). Coaching ułatwi Ci spojrzeć na Twoją firmę z innej perspektywy.
  • Kłócisz się pracownikami, dostawcami i odbiorcami, trudno Ci znaleźć nić porozumienia? Nie potrafisz stworzyć i wdrożyć planów rozwoju firmy, nie wierzysz, że jej rozwój jest możliwy? Strach przed zmianą sposobu dotychczasowego prowadzenia firmy paraliżuje Twoje działania? Żyjesz z dnia na dzień i zastanawiasz się nad zamknięciem działalności? W trakcie coachingu pomogę Ci znaleźć właściwą drogę.
  • Chcesz w ciągu roku podnieść efektywność swojego biznesu o 33%? Może pragniesz skuteczniej sprzedawać i negocjować umowy z kontrahentami? Masz marzenia rozwoju firmy, ale nie masz odwagi, aby je urzeczywistnić? Pragniesz aktywnie prowadzić działania networkingowe, ale nie wiesz, jak się do tego zabrać? Ułatwię Ci to.

Nie da się wymienić wszystkich możliwych obszarów coachingu. W zdefiniowaniu Twoich potrzeb pomoże konsultacja z mną. Zanim zdecydujesz się na coaching, dowiesz się, czy jest on najefektywniejszym narzędziem w Twojej sytuacji.

Co zwykle osiągają Klienci z dzięki coachingowi małego biznesu?

  • Rozwiązali problemy w kontaktach międzyludzkich (dostawcami i odbiorcami, pracownikami i rodziną)
  • Zwiększyli kompetencje w obszarze rozwiązywania konfliktów.
  • Poprawili umiejętności delegowania zadań.
  • Rozwinęli umiejętności przywódcze i handlowe.
  • Nastąpiła poprawa procesów, w które zaangażowana jest organizacja (zmiana klienta docelowego, sposobów realizacji zleceń, przepływów pieniężnych).
  • Zwiększenie osobistego wpływu na rozwój firmy (praca nad rozwojem firmy, a nie w firmie – jak dotychczas).
  • Rozwiązali problemy w obszarze planowania i organizacji pracy (koncentracja na działaniach przynoszących największe efekty, a nie na najbardziej angażujących, segmentacja klientów).
  • Umiejętność rozwiązywania problemów poprzez poprawę analitycznego myślenia.

Jak wygląda coaching małego biznesu?

Coachingowo pracuję w metodologii CoachWise (bardzo skuteczna metoda coachingu, dobrze sprawdzająca się w coachingu małego biznesu) dodatkowo korzystam z innych metod rozwojowych (szkolenie, mentoring, trening, warsztat). Sposób pracy uzależniony jest od potrzeb danego klienta.

Spotykam się z klientem coachingowym (coachee) w zależności od potrzeb, ale nie częściej niż raz w tygodniu. Częstotliwość sesji uzależniona jest od intensywności pracy coachee (klienta coachingowego) oraz jego potrzeb. Sesja nie powinna przekroczyć 90 minut.

Coaching wymaga inwestycji czasowej. Moi klienci inwestują w coaching od 2 do 8 godzin miesięcznie (w sesje coachingowe) i drugie tyle na dodatkową pracę między spotkaniami (zadania do indywidualnej pracy). To niewiele w porównaniu z tym, ile zyskasz będąc bardziej skutecznym, w swoim biznesie.

Forma realizacji coachingu małego biznesu?

Sesje są realizowane w formie spotkania 1 na 1. Może to być spotkanie osobiste (w firmie klienta, gabinecie coachingowym), za pośrednictwem komunikatorów internetowych (np. Skype) lub telefonu.

Biogram coacha prowadzącego.

Nazywam się Maciej Kozubik i jestem absolwentem dwóch uczelni wyższych (Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego — dzisiaj Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach i Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu). Jestem absolwentem Akademii Coacha i Akademii Trenerów Biznesu, ukończyłem międzynarodowy kurs CoachWise Essentials Program™ i Team Coach (ICF Continuing Coach Education). Od 2009 roku działam jako Coach, a od 2011 r. jako Trener Biznesu. Pracowałem w korporacjach, od lat jestem przedsiębiorcą.

Co przemawia za tym, aby mnie wybrać jako swojego coacha?

Dobra znajomość problematyki biznesowej. Znajomość wyznań, z jakimi spotykają się przyszli przedsiębiorcy. Rozumienie procesów związanych z zarządzaniem i przywództwem, marketingiem i sprzedażą oraz finansowaniem przyszłego biznesu. Umiejętności komunikacyjne umożliwiające skuteczną komunikację z przyszłym przedsiębiorcą. Wysokie umiejętności coachingowe. Znajomość procesów rozwoju i uczenia się dorosłych.

  • Uprawnienia konsultanta DISC D3
  • 4 dyplomy studiów wyższych
  • 2 ukończone uczelnie
  • 5 certyfikatów potwierdzających kompetencje coachingowe
  • 24 certyfikaty potwierdzające kompetencje trenerskie i biznesowe
  • Ponad 2.400 godzin doświadczenia coachingowego i trenerskiego
  • Ponad 8.000 przeszkolonych osób (na sali szkoleniowej i za pośrednictwem internetu)
  • Ponad 10.000 odbytych spotkań sprzedażowych

Ważne!

Jeżeli chcesz porozmawiać, poznać mnie, zadać pytania — zapraszam do kontaktu telefonicznego: 504 908 360. Spotykam się z osobami, które są pewne, że chcą ze mną współpracować, w związku z tym nie prowadzę bezpłatnych sesji coachingowych.