Luźno o biznesie sezon 2 odcinek 1

Pierwszy odcinek drugiego sezonu Luźnych rozmów o biznesie. W którym gościem Macieja Kozubika jest Agnieszka Głód, Partner w firmie Grupa Kozubik i Partnerzy.

Zasadą, którą wyznaje i która potem sprawdza się we współpracy z Klientami to dostarczanie rozwiązań dopasowanych do strategii i kultury organizacyjnej firmy, które doprowadzą do poprawy efektywności i zyskowności firmy. Swoją pracę traktuje jako pasję, a praca z drugim człowiekiem jest ukierunkowana na efektywność i przynosi jej ogromną satysfakcję.

Co w tym odcinku?

W tym odcinku możesz poznać efekt szkolenia podczas, którego był tworzony profil idealnego kandydata na stanowisko handlowe. Wynik może okazać się zaskakujący. Uczestnicy szkolenia uznali, że postawa jest ważniejsza niż umiejętności. Dlaczego tak się stało? Bo doświadczenie można nabyć, wiedzę nauczyć ale uczciwość musisz mieć w sobie.

Kolejnym poruszanym tematem jest dostosowanie się firmy i rekrutera do profilu poszukiwanego kandydata do pracy. Po części wynika to z rynku pracownika, z którym mamy do czynienia.

Jak rekrutować Super Gwiazdy Sprzedaży?

Poznasz model rekrutacji Super Gwiazd Sprzedaży. Który polega na specyficznym teście umiejętności sprzedażowych.

Agnieszka podzieli się z widzami doświadczeniem rekrutacyjnym (pojawią się również wskazówki dla początkujących rekruterów). Dowiecie się dlaczego warto wyjść poza ramy rekrutacji? Poznacie konsekwencje prowadzenia rekrutacji, przez osoby, bez odpowiedniego doświadczenia. Oraz jak reagują na to kandydaci, w szczególności będący ekspertami, w swoich dziedzinach.

Dwa studia przypadku

Zobaczycie dwa studia przypadków rekrutacyjnych. Po pierwsze jak półroczne doświadczenie rekrutera psuje rekrutację (ale cała historia kończy się dobrze). Po drugie rekrutacja na stanowisko dyrektorskie. Z czego dowiecie się o konsekwencjach oceniania po pozorach.

Znalazłeś w tekście „Luźno o biznesie sezon 2 odcinek 1” elementy inspirujące i nowatorskie, a może nie zgadzasz się z autorem? Powiedz nam o tym, napisz z czym się nie zgadzasz, uargumentuj to, wzbogać tekst o swoje uwagi. Nic tak nie buduje atmosfery portalu jak inteligentni czytelnicy potrafiący zanalizować i wyartykułować swoje spostrzeżenia.