Dlaczego Donald Trump i Jobs to moi idole?

Cały proces tworzenia i rozwijania zespołu biznesowego oparty jest na skutecznej komunikacji. Komunikacja jest zaś istotną częścią sprzedaży, powiedziałbym, że jest jej fundamentem. To, że rozmawiamy nie znaczy, że się skutecznie komunikujemy. Aby firma rozwijała się potrzebuje energii, której źródłem jest sprzedaż z zyskiem. Każdy zaproszony do współpracy wnosi wartość do wartości zespołu. W taki sposób buduje się super zespoły, składające się z gwiazd sprzedaży. Osiągany jest dzięki temu efekt synergiczny (współdziałanie różnych czynników, którego efekt jest większy niż suma poszczególnych oddzielnych działań), który jest zarzewiem bieżących i przyszłych sukcesów. Donald Trump powiedział: „sprzedałem dzięki mojej energii i entuzjazmowi”. Ty możesz zrobić to samo. Skorzystaj z doświadczeń aktualnego prezydenta USA Donalda Trump’a i buduj swoje imperium biznesowe. Może nawet polityczne.

Co ma wspólnego Pepsi – Cola i Apple?

Twój partner - szkolenia dla działów handlowych.Istotnym wyzwaniem dla wielu przedsiębiorców jest znalezienie odpowiednich kandydatów na członków zespołu biznesowego. Sprzedaż misji swojego biznesu, wizji i celów długoterminowych jest ważnym czynnikiem kształtującym obraz zespołu, tak jak to robił Donald Trump.

„Chcesz spędzić resztę swojego życia sprzedając wodę z cukrem lub chcesz zmieniać świat?” to słowa, którymi Steve Jobs przekonał Johna Sculley’a do objęcia fotela prezesa w firmie Apple. Mocne, prawda? W jaki sposób, ty przekonasz idealnego kandydata, do pracy w twojej firmie?

Misja, wizja i cele.

Jeżeli nie sprzedaż wizji biznesu, nie pokażesz celów długoterminowych, zapomnisz o misji firmy to nie znajdziesz wartościowych członków do swojego zespołu. Zespół stworzony dzięki źle dokonanej sprzedaży, nie będzie działał efektywnie, nie będzie szedł w stronę celu. Co w konsekwencji może doprowadzić do katastrofy. Tego chcesz? Nie wydaje mi się. Dlatego rekrutuj odpowiednich ludzi, którzy kupią twoją ideę. Którzy chcą, wraz z tobą realizować długofalowe cele.

Podsumowanie

Budowanie skutecznie działającego biznesu nie jest możliwe z pominięciem sprzedaży. Korzystaj z doświadczeń ludzi, którzy odnieśli sukces. Czytaj biografie ludzi sukcesu, zapoznaj się z historiami wielkich firm. Ucz się na cudzych błędach, powtarzaj sukcesy swoich idoli. Bez działania nie wiesz czy za kilka lat, nie będą o tobie pisać tekstów, takich jak o Donaldzie Trump’ie, Stevie Job’się, czy firmie Apple.

Znalazłeś w tekście: „Dlaczego Donald Trump i Jobs to moi idole?” elementy inspirujące i nowatorskie, a może nie zgadzasz się z autorem? Powiedz nam o tym, napisz z czym się nie zgadzasz, uargumentuj to, wzbogać tekst o swoje uwagi. Nic tak nie buduje atmosfery portalu jak inteligentni czytelnicy, potrafiący zanalizować i wyartykułować swoje spostrzeżenia.